Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elmegy a cigány a kisebbségjogi ombudsmanhoz, hogy panaszt tegyen. Az ombudsman mondja, hogy mesélje el a történetet, milyen sérelem érte. A cigány elkezdni:
- Be akartunk menni a diszkóba a spanokkal. A kidobó geci azt mondta, hogy nem mehetek be, mert teltház van. Erre megkérdeztem, hogy: "Nem mehetek be?!" Mire azt mondta, hogy nem. Erre megkérdeztem tőle, hogy: "Azért, mert cigány vagyok?!" Erre azt mondta, hogy: "Azért, a kurva anyádat!"
- Értem - mondta az ombudsman -, de milyen követelésed van?
- Hát, fizessenek nekem egymillió forint bánatpénzt!

(A vicc eljátszásakor úgy öltözzünk be, hogy egyértelmű legyen, hogy ebben az esetben nem egy tisztességes, dolgozó vagy tanult cigányról van szó, hanem egy agresszív, rosszindulatú, tanulatlan, egész életében bűnözésből élő, balhés alakról. Így elkerülhetjük, hogy félremagyarázzák az esetet és ránk süssék a rasszizmus bélyegét.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr5617968914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása