Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy idős férfi rendszeresen dicsekszik a kocsmában:

- Én egész életemben nagyon férfias, erős, vonzó férfi voltam. Főleg fiatalabb koromban. Két fő tulajdonságom volt: kacér voltam és mimóza! Kacér, de nem kicsit kacér, hanem a lehető legkacérabb férfi! Szerettek is érte nagyon a nők és tisztelettel néztek rám a férfiak. Hát még az én mimózaságom! A nőknek is nagyon imponált, de a férfiak mindig csak a legnagyobb tisztelet hangján szóltak, ha ez szóba került! Az egész város tudta, hogy Jenő mimóza! És ez a két jellegzetesség együtt: a legkacérabb és legmimózább férfi! Nem csoda, hogy valósággal elém omlottak a nők és messziről megemelték a kalapjukat a férfiak! Rám vágytak a nők és elismertek, csodáltak a férfiak, egytől-egyig! Akkora nagy hírem volt!

A többiek nem igazán értik, de ráhagyják. Még hogy nők meg tisztelet... Vén bolond. Végül egyszer egy idegen rákérdez:
- Mondja már, Jenő bácsi, mit jelent az, hogy kacér és hogy mimóza?
- Mit jelentene? - csodálkozik az öreg - Hát honnan jött maga, hogy nem ismeri ezeket az alapvető szavakat?! Na, jó, elmagyarázom, ha már ennyire gyépés maga, fiam. A kacér az olyan ember, aki mindig sok pénzzel járkál, állandóan tud virítani, és nem tíz százalék borravalót ad, mint mások, hanem húszat, de legtöbbször harmincat! Hát ilyen kacér voltam én: mindig és mindenhol kicsengettem a harminc százalékot! Volt is respect!
- És a mimóza? - kérdezi az idegen, miközben az egész kocsma álla a padlón van a döbbenettől, mert évtizedek óta ismerik már az öreg szövegét, de egyikük sem gondolta volna, hogy ennyire mást ért a szó alatt, mint amit az valójában jelent.
- A mimózát már tényleg nem kellene magyarázni, mert azt mindenki tudja. A mimóza az, aki az autó sebességváltóját kettesből nem hármasba kapcsolja, hanem a harmadik fokozatot kihagyva, egyenesen bevágja négyesbe! Érti, kettesben jól kihúzatom a motort, csak úgy dübörög a kocsi, aztán ötven-hatvannál bevágom a négyest, oszt úgy elhúzok, mint a szél. Na, én voltam akkora mimóza, hogy néha kettesből egyenesen ötösbe váltottam és az autó egyszer sem fulladt le, úgy suhant, mint a szél!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr5618276991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása