Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2023.12.01. 08:24

Nemesi cím

A síró széplány így panaszkodik a legjobb barátnőjének:

- Átvert engem! Sokkal szebb, sokkal gazdagabb, sokkal okosabb férfiakat elutasítottam, csak azért, mert nem volt nekik előkelő származásuk... Ez meg azt hazudta nekem, hogy ősi, nemesi családnak az egyeneságú leszármazottja és még a neve is az ősi, patinás, nemesi rangját mutatja. És én hittem neki!

- Miért, hogy hívják?

- Durumliszt Dezső.

- És ez neked ősi, nemesi családnév?!

- Na igen, de ő becsapott, mert ipszilonnal írta, hogy Durumlyszt Dezső.

- Az más! Ezzel a trükkel valószínűleg engem is csőbe húzott volna... - ismeri el a barátnő.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr10018271257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyszerű Humor 2023.12.30. 20:51:44

na igen, ez az igazi ízléses humor, amihez kissé gondolkozni is kell, meg nem árt egy kis történelmi ismeret sem :-)
még sok ilyet!!!
süti beállítások módosítása