Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2023.11.30. 18:23

Félreértések

Egy húsfeldolgozó anyagbeszerzője, egy fiatalember és Frankenstein arról beszélgetnek, jártak-e már úgy életük során, hogy valamit féreértettek.

- Én elmentem a másfél millió lép és Magyarországon rendezvényre, hogy majd jól bevásárolok belsőségből, erre mikor odaértem, nem volt ott semmi áru, csak egy csomó, elasztikus-rövidnadrágos, szikár férfi és nő, akik a helyszínen tébláboltak. - mondja a húsfeldolgozó anyagbeszerzője.

- Ki volt írva egy díszes ajtóra, hogy "Ingyen szopás!", de állt egy kidobó az ajtó előtt. Kérdeztem, mennyi a belépő? Azt mondta, hogy ingyenes a rendezvény. Bementem. Olyan sötét volt, hogy nem láttam semmit. Már vagy öt perce álltam a sötétben és próbáltam kitapogatni valamit, amikor valakik össze-vissza vertek és elvitték a pénzemet, de még a ruháimat is. Majd végül csak órák múlva engedtek szabadon. Mehettem véresen, meztelenül haza a hideg éjszakában. - meséli a fiatalember.

Végül Frankenstein következik:
- Mindig szerettem a szakmai kihívásokat, ezért nagyon megörültem a kiírásnak és elmenetem egy testépítő versenyre...

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr9618270915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása