Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A MÁV reklamációs pultnál megjelenik egy nagyon dühös ember és idegesen, kiabálva reklamál:
- Maguk nem törődnek velem! Maguk figyelembe sem veszik, hogy én is itt vagyok! Pedig belőlem élnek!
- De hát mi a baj? - kérdezi a türelmes nő a pult túloldaláról.
- Az a baj, hogy múltkor, amikor késett a vonat, bemondták, hogy "minden kedves utasunktól kérjük szíves megértésüket", máskor pedig azt, hogy "értesítjük tisztelt utasainkat"!
- Elnézést kérek a társaság nevében a késések miatt, - mondja az empatikus hölgy - de ez néha előfordul és a jövőben is elő fog fordulni. Általában nem tehetünk róla.
- Kit érdekel a késés?! - ordít vörös fejjel az utas - Nekem az a bajom az egésszel, hogy mondják, hogy kedves utas és tisztelt utas. Hát én egész életemben soha sem voltam kedves, arról nem is beszélve, hogy engem senki sem tisztel, még a feleségem is leköp, amikor szembe jön velem a folyosón. Kérem ezeket figyelembe venni és a jövőben korrigálni a szövegeiket!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.