Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az ötven éves Clint Eastwood-tól megkérdezte egy 35 év körüli férfi, merre van a húsbolt. Clint összehúzta a szemöldökét és így szólt lassan, tagoltan:
- Egyszer kérdezett tőlem hasonlót egy harmincas, nyikhaj férfi. Kb., mint maga. Na, az a férfi most az öreg diófa alatt fekszik...
- Kérem, ne is folytassa, már itt sem vagyok, uram, bocsánatot kérek!
- De, folytatom. - mondta Clint - Szóval az a férfi elvette a húgomat feleségül, ide költözött, egész nap csak lustálkodott és dirigált, én dolgoztam helyette, mint egy állat... És még a mai napig is csak dolgozom, ő meg most is csak napozik, fekszik a diófa alatt a nyugágyban és viskit iszik, nekem meg soha nem ad belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr525780121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása