Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Volt egy fiatalember, aki mindent félreértett. Pl. a Bounty szeletet bóti szeletnek értette és amikor kérdezték tőle, hogy kér-e egy Bounty szeletet, azt mondta, hogy nem kell nekem a bolti, nekem is van otthon bolti szeletem. Máskor meg a Tai Chi hallatán úgy értette, hogy tacsi és amikor a lány kérdezte, hogy ismeri-e a Tai Chi-t, mert ő igen, akkor úgy válaszolt, hogy honnan ismerném én a kutyádat, bmeg! Egy alkalommal pedig az ágyon négykézláb álló csaj biztatta, hogy csináljon úgy vele, mint egy kutya, ő pedig az asztal alá bújt, csóválta a farkát és habzó szájjal ugatta a nőt.
(Kedves viccmesélő olvasók! Ebben a viccben az a jó, hogy három az egyben, 3in1, így miközben elmesélitek, nem egy nevetést fogtok hallani a közönségtől, hanem hármat: egyet az első harmad végén, egyet a második harmad végén és egyet a harmadik harmad végén. Egyedül arra kell vigyázni, hogy a vicc mesélése közben ti magatok ne nevessetek, bírjátok ki, mert az idétlenül hatna és megtörné a vicc lendületes előadásmódját.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr307467688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása