Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Két férfi beszélget:
- Te, figyelj, segíts rajtam!
- Na, mi van?
- Randiztam egy lánnyal. Ígéretes a dolog, újra találkozni akar velem.
- Na és? Ez jó, nem?
- Jó, csak tudod, milyen pocsék a névmemóriám. Főleg, ha izgulok. El fogom felejteni a nevét, úgy járok majd, mint a korábbi nőimmel, ő is megsértődik és kidob.
- Hogy hívják?
- Edit.
- Edit? Hiszen ez egy nagyon egyszerű név!
- Egyszerű, de fél óra múlva már nem fogom tudni, hogy Edit vagy Katalin vagy Éva...
- Jegyezd meg a Windows-ról! Úgyis mindig számítógépezel... Tudod: Word, Excel... Ott is van a felső menüsorban Edit. Arról az eszedbe jut. - javasolja a tanácsadó barát.
Következő nap újra találkozik a két férfi.
- Na, milyen volt? Tudtad, hogy Edit? - kérdezi a tanácsadó.
- Á, elfelejtettem... Először csak úgy szóltam neki, hogy ˝Te˝, de amikor mondta, hogy szeretlek János, én azt mondtam, hogy ˝Szeretlek Vjú˝. Mivel összekevertem az Edit és a View menüpontokat. Aztán kérdezte, hogy ki az a Vjú, mire meg akartam magyarázni, hogy az Excelről van szó, de úgy értette, hogy az exemről és otthagyott a picsába.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr147467592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása