Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ugyanaz a történet. A nő így meséli el:
˝Beültünk egy kávéházba. Javasoltam, hogy együnk valamit. Így fesztelenebbül tudtunk beszélgetni is. Igazi egészség-centrikus, jó ízlésű férfi: nem valami húsos ételt rendelt, hanem vega-tálat. Bizonyára tudta, milyen elkötelezett állatjogi nagykövet vagyok. Ő folyton méregetett, valószínűleg szépnek talált, ami jól esett. Az pedig különösen, hogy a búcsúkor sem rohant le, hanem csupán egy finom puszival köszönt el tőlem. Akkor vettem észre, hogy egy idegen férfi több képet is készített rólunk, gondolom, meghatotta a szerelmünk tisztasága és a képekből kíván erőt meríteni a saját életére.˝
A férfi így meséli el:
˝Gondoltam, beverünk valami töményet, aztán én verek be neki - már ha érted, hogy gondolom. De én nem tudom, bassza meg, hogy miért kell az összes dagadék csajnak ennie, főleg amikor velem van. Mert ez enni akart. Néztem, mi a faszt vegyek neki, kurva drága volt a hely, vettem valami szar salátát, az volt a legolcsóbb. Néztem, ahogy a zsíros pofájába tömi a kaját. A büdös kövér fókája! Úgy elment a kedvem tőle, hogy éppen csak egy puszit nyomtam a hájas képére és tipliztem, ahogy csak tudtam. Egy faszi meg még le is fényképezett, biztos kiteszi a Fészre, valami ilyesmi címmel, hogy a balfasz és a fóka randiznak.˝
A fényképész így meséli el:
˝Nem hiszed, mekkora szerencsém volt! Semmi téma nem akadt, amiért fizetett volna a magazin, amikor megláttam, hogy Brad Pitt és Angelina Jolie egy kávézóban beszélgetnek. Nem vicc! Aztán ettek, majd a kijáratnál volt egy puszi és különváltak. Mint két átlagember. Óriási sztori! És még vagy tíz képet is tudtam csinálni róluk!˝

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr975803859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása