Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Öreg balettmester oktatja ifjú tanoncait,
és minden gyakorlatot személyesen mutat be, idős kora ellenére.
Azt mondja neki az egyik tanítványa:
-Mester, elég, ha elmondja, nehogy baja essen, nem kell megcsinálnia
-Melyik volt ez a szemtelen?! Fiam, én világhíres vagyok, naná, hogy megcsinálom a gyakorlatot, még százévesen is, a természet ural téged, vagy te uralod a természetet, mi!? Engem nem fog legyűrni az öregedés, az biztos.
Miközben ezt mondja, csinálja a terpeszt, de túlságosan kifeszül az egyik izma, megpattan, és elesik, jajgatva.
A tanítványok harsányan, szívből röhögnek a nagyszájú mesteren, és átvonulnak egy másik csoportba, ahol nem ennyire beképzelt az oktató.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr834312460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása