Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A marketing csapat több napos agytúráztatás után kitalálja a világ legjobb és legötletesebb reklámszlogenét: "A Sága finomsága". Azért, nehogy idő előtt kitudódjon vagy hogy beépült titkos ügynökök meg ne szerezhessék az információt, minden résztvevőnek beadnak egy szert, amitől örökre elfelejti az utolsó 1 hét eseményeit. Kivéve az igazgatót, az ő agyában van a tudás. Igen ám, de hogy kieressze a gőzt, a stresszt, és hogy megünnepelje a sikert, egy kicsit kirúg a hámból: pocsolya részegre issza magát. Amikor másnap délután felébred, töri a fejét, hogy mi is volt a szlogen, aminek a kifejlesztése több százmillióba került. Arra határozottan emlékszik, hogy a végén ott van a sága szó is, beépítve egy értelmes, magyar szóba, pontosabban annak a végződésébe. Viszont akárhogy töri a fejét, neki csak a malacsága, a disznósága és a szarsága szavak jutnak az eszébe... "Biztos nem szarsága..." - gondolja - "Ilyen közönséges és kontra-produktív szlogent nem találhattunk ki." Kizárásos alapon marad a disznósága szó, mert a malacsága szó túl gügye és túl gyerekes lenne. Az összes termékükre felírják: "A SÁGA disznósága".
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.