Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az alábbi, Zelk Zoltán verset nem értette Csaba bácsi:

- Egy, kettő, három, négy,
kis őzike, hová mégy?
- Elég, hogyha tudom én:
tavasz elé futok én!

Egyrészt ő úgy tudta, hogy "te kis őzi, hová mégy", ami zavaró lehet, de nem lényeges eltérés tartalmi szempontból. Viszont egy ostoba állatnak tartotta az őzikét, mivel a mondata elején azt mondja, hogy "Elég, hogyha tudom én", azaz titokban akarja tartani az úti célját, majd, mintha valami gyengeelméjű lenne, már ugyanannak a mondatnak a végén elárulja, hogy: "tavasz elé futok én!".

Később, ötvenvalahány évesen rájött Csaba bácsi, hogy az őzike azzal, hogy elárulta, hogy a tavasz elé fut, nem közölte a célhely nevét vagy pozícióját, hanem csak a futásának az okát jelölte meg. Így a kérdező továbbra sem tudja, hogy hová fut az őzike, csak azt, hogy mi célból fut, azaz az őzike nem volt önellentmondásos, nem volt idióta, sőt, logikailag tökéletesen önazonos bírt maradni, tartotta magát a mondat elején meghatározott, elutasító formához. Ezért Csaba bácsi utólag, gondolatban elnézést kért az Őzitől.

Később aztán rájött Csaba bácsi, hogy mégis idióta volt az őzike, mert a Tavasz nem egy adott helyről érkezik, hanem egy elkerülhetetlen természeti jelenség, ezért az őzike számára inkább tűnhet időbeni változásnak, mint térbeli folyamatnak, ráadásul nem egy adott koordinátából indul ki, hanem globális jelenség, ezért mégis csak értelmetlen hülyeséget csinált az őzike, kár volt futkosnia, egy helyben is maradhatott volna, a tavasz ugyanúgy elérte volna, hogy az Isten baszná meg azt a buta fejét! "A faszért kértem elnézést egy képzeletbeli állattól egy fiktív történet miatt, holott mindvégig nekem volt igazam, amikor úgy éreztem, hogy valami nem kerek az őzike körül" - ostorozta magát az igazságos Csaba bácsi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr8618389991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása