Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az öreg Kútvölgyi bácsi élménybeszámolót tart az unokáinak:
- Hát, gyerekek, ezt elmesélem nektek! Ez egy olyan dolog, ami megtörtént velem, egy olyan történet, amit soha- de soha nem fogok elfelejteni. Az egész úgy kezdődött, hogy amikor katona voltam, mentem Karcagra gyomirtót permetezni...
- Hé, tata! - kiabál be a szobába a feleség, Kútvölgyi néni - Hova tetted a kék, zománcos vájlingot?
- Én aztán nem tettem sehova, - méltatlankodik Kútvölgyi bácsi - ne rajtam keresd, ott van, ahova tetted, Mama. - Majd a gyerekekhez fordul:
- Hol tartottam?
- Ott, hogy soha sem fogod elfelejteni, hogy amikor katona voltál, akkor mentél Karcagra, gyomirtót permetezni... - mondják lelkesen a gyerekek. Kútvölgyi bácsi ráncolja a homlokát, aztán csak néz maga elé, majd végül megszólal:
- Elfejtettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr4018123754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása