Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az örökbefogadásokról általában pozitív, derűs visszajelzések látnak napvilágot, hogy mennyire megédesítette az örökbefogadott gyerek az örökbefogadók életét, milyen aranyos, mennyire kedves és hálás, stb. Hogy teljes legyen a kép, megosztunk egy történetet, amiben nem jól végződött az örökbefogadás. Íme, az 52 éves János igaz története:

"Én a Terminator-t fogadtam örökbe (akkor még nem tudtam, hogy az), mert pont akkor értem oda, amikor szemtelenkedett vele a három punk, én meg megsajnáltam, hogy még egy alsógatyája sincs, ezért örökbe fogadtam. Pár napig nem is volt vele gond, de aztán elkezdett keménykedni, hogy "Na, fater, ki bír nagyobb súlyt kinyomni?! Ki a jobb erőemelő?! Kinek definiáltabb a vázizomzata?!" stb. És amikor (mindig) alulmaradtam ezekben a házi erőversenyekben, azt követően mindig egy fokkal szemtelenebb és agresszívebb lett. Végül már úgy láttam, hogy komoly veszélyt jelent rám és az egész városra, ezért kivettem a neurális kvantum processzorát, pont úgy, ahogy egy Youtube oktató videóban láttam. Mivel az alkatrészeit nem tudtam felhasználni semmire sem, környezettudatos ember lévén leadtam, mint elektromos ipari hulladékot és úgy döntöttem, soha többet nem fogadok örökbe felnőtt, 150 kg-nál nehezebb férfit."

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr5918078602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása