Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Kurkuma kivonat készítői megbíznak egy kezdő reklámcéget, hogy készítsen reklámszlogent a termékhez, ami kifejezi azt, hogy használatával jobbá vállnak az ízületek és javul az általános közérzet. A fiatalos és vicces csapat ezt a kis versikét találja ki, amit a helyi rádió minden órában, harsány hangon bemond:
Kurkuma.
Kúrj, koma!
Igen ám, de a háttérben álló, forrást biztosító cég egy keresztény közösség, márpedig a hívőktől nagyon távol áll mind a humorérzék, mind az obszcén szövegekre való pozitív reakció, ezért nem csak hogy nem fizetnek, hanem elhatárolódnak a reklámcégtől és még be is perelik őket.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.