Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A népdal szépsége
(Rottyantott kesergőének Kodály gyűjtéséből)

Apám, édes apám,
Túl nagy volt a pofám,
Túl nagy volt a pofám,
Szétbaszták a picsám.

Fiam, édes fiam,
Tudom én, hogy mi van:
Már azzal vesztettél,
Hogy tűsarkút vettél.

Anyám, édes anyám,
Szükség és a hiány
Átszabják a rendet,
Szegény lányod szenved:

Átjött hozzánk Józsi,
Le akartam szopni,
De ő fejem fogva
Két karjával tolta.

Kérdem tőle: József,
Téged a Nap szúrt meg?
Erre azt felelte:
Már Pista kiverte.

Kutyám, édes kutyám,
Ne nézz olyan bután,
A szarod felszedem,
Pedig nem kell nekem.

Nem jó már a víz se:
Vegyszeres az íze.
Foscsík és hányásszag
Lett a lakás dísze.

Karácsony hónapja,
Gázszámláját kapja
És szenteste a fogyasztó szája kiejt néhány szót:
Hogy az Isten basszon meg minden fidesz-szavazót!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr2318030574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása