Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy gyárnak a kenyérpirítókat gyártó részlege felvesz egy embert, akinek az a feladata, hogy minél jobb reklámokkal népszerűsítse a gyár termékeit. Igen ám, de ez az ember buta, mint a föld, semmi érzéke nincs ahhoz, ami a feladata. (Azért vették fel, kényszerből, mert a helyi, fideszes polgármesternek az unokaöccse és nem mertek neki nemet mondani.) Ez az ember hall egy karácsonyi éneket:
"Irul-pirul Mária, Mária
Boldogságos kismama"
Ez egy Koncz Zsuzsa dal, amit Varga Miklósék előadásában hallott és egyből megtetszett neki, hiszen némi módosítás után kiváló reklámszlogen lehet az ő kenyérpirítójukhoz is. Hosszas agymunka után megszületik a végeredmény:
"Irul-pirul a kenyér, a kenyér
Boldogságos kismama."
Az embernek természetesen fogalma sincs a rímek szerepéről és még egy ilyen, egyszerű szögben sem látja át az összefüggést. Mivel ez a két sor több hónapos munka volt, ez a gyárnak öt és fél millió forintjába kerül, de inkább kifizetik és még egy év végi jutalommal meg is köszönik az értékes munkát, mint hogy esetlegesen rájuk küldjék valami hamis váddal a Fidesz mészárosait: a NAV-ot vagy a Számvevőszéket.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.