Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Zorán egyik koncertjén épp a népszerű „Sohase higgyetek a szemeteknek” című dalát énekli. Ahhoz a részhez ér, amelyik így hangzik:

„Néhány földön jártam
Néhány cirkuszt láttam
De jegyet veszek, s ráfizetek
Megismétlik a trükkjeiket”

Ám aznap az egyik road bosszúból átírta a szöveget, mert a művész úr nyűgös volt és bunkón szólt vissza neki, amikor megkérdezte, milyen szögben álljanak a mélynyomók. Zorán tehát most ezt énekli:

„Néhány földön jártam
Néhány cirkuszt láttam
Néhányat kis bohócommal
Éppen én csináltam”

A közönség azonban már fejből skandálja az eredeti szöveget, ami túlharsogja ezt a kis fiaskót. Még szerencse, mert élő lemezfelvétel is készült a koncertről. Különben meg mehetett volna az egész a kukába!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr4917994212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása