Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2022.11.28. 01:00

Ady és a nők

- Ha egyszer lesz csajom, biza én fordítva fogom ejteni a nevét! - jelentette ki a barátai előtt Ady Endre.
- Mán hogy hogy fordítva, nem értem e. - értetlenkedett az egyik férfi.
- Oly módon, - felelt Ady - hogy ha mondjuk Kató lesz a neve, én cselesen Ótaknak fogom hívni. Ha Júlia, akkor Ailújnak. Gondolom, ez csak világos, nem?

Igen ám, de amikor megismerkedett egy csajjal és kiderült róla, hogy Anna, a költő azonnal faképnél hagyta (azt mondta, hogy csak bemegy brunyálni, közben pedig elfutott), mert azt hitték volna a barátai, hogy nem fordította meg a lány nevét. Hasonlóan rosszul járt volna Idával is, mert az ő neve fordítva Adi lett volna és azt hihette volna a baráti társaság, hogy saját magát szemelte ki élettársnak. Több nő meg nem jött, vagy legalábbis nem álltak szóba vele, ezért kissé megszívta a költő.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr1717988094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása