Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Huszonéves nő feldúlt állapotban jelenik meg a Lelkisegély szolgálat ügyeletén. Kérdezik, hogy mi a probléma, mire elkezdi mondani:

- Nem bírok tovább ilyen állapotban élni, gyötör a lelkiismeret. Tudják, szegény nagymamám egyetlen egy dolgot kért tőlem a halála előtt, és még ezt az egy dolgot sem tudom teljesíteni neki, pedig nagyon igyekszem. Az volt a kérése, hogy bárhová is sodor az élet, legyek bármilyen gazdag vagy bármilyen sikeres, soha ne felejtsem el, honnan jöttem. Én tudom, honnan jöttem, az anyukám hasából, de nem hogy elfelejtettem volna, hanem soha nem is emlékeztem rá, hiszen hogy tudna bárki is emlékezni arra, ami még egyéves kora előtt történt? Olyan lelkiismeret furdalásom van emiatt, hogy már aludni sem tudok!

(Ha a vicc mesélésekor a közönség az egyszerűbb, primitívebb hallgatóság soraiból került ki, a kellő hatás érdekében az "anyukám hasából" helyett mondjuk nyugodtan, hogy az apám faszából vagy az anyám pinájából.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr217953410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása