Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2022.06.27. 13:00

Bemondó

Három hímivarsejt a hosszútávfutás végén beszélget:

– Én amondó vagyok... – kezdi az egyik.
– Én lemondó... – legyint a másik lihegve, mert le van maradva a többiektől.
– Höhö, én meg bemondó – így a harmadik, aki elsőként ért a célba.

- Nem érdekel, hogy becézett titeket az apátok, mostantól mindannyian kimondók lesztek. – kotyog közbe a petesejt, akihez időközben odaértek.

(Ha itt még nem nevetne a hallgatóság, magyarázzuk el, hogy mindannyian igazat mondtak, mert aznap este egy A. M. monogramú ismeretlen katona és kövér barátja, valamint Bem apó partiba vágott egy ledér színésznőt, a népszerű Kim Basingert.
Hozzá lehet még tenni ezt is: Kim Basingert meg az időutazó boxoló vitte vissza a múltba egy pippantásért cserébe, hogy begyűjthesse a híres Bem apó skalpját.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr4917847427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása