Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A miniszterelnök nézegeti az embereit: van itt egy szar, van itt egy hányás, van itt egy turha, van itt egy rohadás és itt vagyok én magam, a legfőbb parazita. A saját pozíciómba a következő négy évre nem teszek mást, nagyon jó volt ez így és nagyon jó marad ezután is. Viszont a többieket körforgásszerűen megcserélem, úgyis panaszkodik a nép, hogy kellene valami vérfrissítés. Na, így már tökéletes lett minden. Illetve, hehe, még egy csavart beleviszek, egy kis fricskát, csak úgy, bosszúból a népnek: mindenki olyan helyre kerül, ahová a legkevésbé illik: a szar lesz az illatügyi miniszter, a hányás lesz az élelmezésügyi miniszter, a turha lesz kulturális miniszter és a rohadás lesz az egészségügyi miniszter. Hehe, hadd bosszankodjon a sok befizető. Elveszem mindenüket! A legszebb az egészben, hogy úgyis én döntök el mindent, mint eddig, én határozom meg a világot, mert én vagyok itten az Úristen. Megyek is befele a rádiómba és kihirdetem, hogy mi a helyzet. Oszt jónapot.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr7317834391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása