Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2022.06.07. 13:00

Magyarország

Oláh Ibolya és Geszti Péter épp a „Magyarország” című slágert adja elő duettben egy falunapon. De mivel már halálosan unják, úgy gondolták, megvariálják egy kicsit a szöveget. Ilyeneket énekelnek:

„Van egy ország, ahol ágyamba szartam,
Magyarország, ahol fogtad a farkam, Magyarország...”

meg:

„Van egy ország, ahol arcodra ültem,
Magyarország, én ezt a segget már láttam, Magyarország,
Milliók hányása száááááradjon rááááád...”

A közönség szeme könnybe lábad, öngyújtót gyújtanak és úgy ringatóznak, mert mindenkinek eszébe jut egy hasonló kedves emlék, amelyik ebben a csodálatos országban esett meg velük.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr3817833335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása