Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meghal a prostituált AIDS-ben. Az ördög egyből le is liftezik a lelkével a pokol negyedik bugyrába. Ott így szól hozzá: – Na, te prostituált! Én már sok prostituáltat hoztam ide, de ilyen megátalkodott mint te, még egyik se volt. Úgyhogy a pokol nem is elég büntetés neked, ehelyett visszaküldelek a földre. De hogy lásd, kivel van dolgod, kívánhatsz egyet. Megmondhatod, milyen testbe szeretnél újjászületni.

– Hát figyu, ördög – így a prostituált – én már 8 éves korom óta a farok rossz végén térdepelek, úgyhogy most szeretném kipróbálni, milyen az élet a farok másik végén.

Újjá is született a prostituált, férfiként. Akit mindig tökön rúgtak.

(Ha esetleg itt még nem nevetne a hallgatóság, el lehet nekik magyarázni, hogy az ördög úgy értette, hogy a prostituált most a farok másik oldalán szeretne térdepelni. Ezért rúgták mindig tökön, mert akkor mindig térdre rogyott).

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr6217813743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása