Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2022.03.15. 13:00

Zsiványmazsola

- Én már nagyon éhes vagyok! - panaszkodik nagyapjának a hat éves Janika.
- Ejj, te! Te! - nyugtatja a nagyapja - Majd kapsz finom zsiványmazsolát. Szereted a mazsolát, te zsivány?
- Nagyon szeretem! - csillan fel Janika szeme.
- Akkor jó, már inicializálom a szekvenciát! - kacsint a nagyapa Jancsikára. Elővesz egy ipari kéztörlő csomagot, abból kivesz egy zöldeskék kéztörlőpapírt és az asztalra helyezi. Ezután hátranyúl, belenyúl a mackónadrágjába és rövid kurkászás után apró mazsolaszemeket helyez a markából a kéztörlőpapírra és még a körme alól is kipiszkál apróbb darabokat.
- Egyél, galambom! - mondja barátságosan - Egyél, mert különben megeszi előled a nagypapa! - ugratja tréfásan a kisgyereket. Hát ilyen szép, nyugodalmas, békés és családias esték voltak régen, amikor még nem mindenki a mobiltelefonját nyomkodta.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr3117768246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása