Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Van egy gyerek, akinek se keze, se lába, de még csak teste sincs, nyaka sincs, csak egy fej az egész. Karácsonykor izgatottan kibontja a csomagot, majd csalódottan így szól:
- Ez a tizenhatodik karácsonyom, vártam, mit fogok kapni, de idén is, mint eddig minden évben, 100 db. 74LS73 IC-t kaptam. Oké, hogy J-K flip-flop, ami a bistabil multivibrátorok között az egyik leguniverzálisabban használható típus, meg hogy törlő bemenete is van, sőt, kettő van egy tokban, de akkor is... Szerintem nem igazán szeretnek engem a szüleim, csak le akarják tudni minél gyorsabban és minél olcsóbban ezt az egész ajándékozást.
(Azt is megmondták neki előre, hogy ha meghalna, akkor nem költenek koporsóra, hanem abba a gömbakváriumba teszik, amiben most az aranyhal van, és úgy temetik el.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr4117765792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása