Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

- Jani bácsi, igaz az, hogy magának beszűkült a szókincse? - kérdezi az unoka a nagyapjától.
- Nem mondanám... Sőt, pont azzal lettem híres, hogy a verseimben én használom a legtöbbféle szót.
- Cseszheted, - szól Endre, a náluk vendégeskedő barát - mert nem az a lényeg, hogy hányféle szót halmozol fel egy versben, az attól még nem lesz jó. Olyan ez, mint egy zenei együttes: hiába vannak benne kilencen vagy még többen, hiába használnak rengeteg hangszert, attól még az nem garantál semmit sem. Ugyanúgy a bonyolult kotta és a bonyolult dallamok sem. Sőt! Nagyon gyakran a fordítottja igaz. (És itt Endre mond egy csomó példát, hogy milyen zenékből lett sláger és milyen előadókból lett világsztár.) Látod, én például átlagban kevesebb szót használok, mégis sokkal elemibb, sokkal átütőbb, sokkal hatásosabb verseim vannak, mert amiket én írok, az odabasz rendesen, míg a te verseid közel sem érik el ugyanazt a hatást, mint az enyéim.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr7316801620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása