Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy férfi vett egy okosórát, de az pár hónap után nem csatlakozott a Bluetooth eszközökhöz. Pedig korábban semmi probléma nem volt vele. Mivel egy évnyi garanciát vállaltak rá, eldöntötte, hogy elviszi a vásárlás helyére. Abban bízott, hogy kap egy újat vagy minimum megjavítják. Összeszedte az iratokat: a hivatalos számlát és a kitöltött jótállási jegyet, majd elindult a szaküzletbe. Ott kiválasztotta a sorszámosztó képernyőn a "Garanciális ügyek intézése" menüpontot és a kinyomtatott cetlivel várakozott. Úgy jó tíz perc után feltűnt neki, hogy mindenki más sorra került már, még azok is végeztek, akik jóval utána érkeztek. Igaz, ők nem panaszkodni jöttek, hanem vásárolni, de akkor is! Végül egy óra hossza után szólították. Elmondta a hibajelenséget, mire az eladó udvariasan, de teljesen elutasító stílusban így válaszolt:
- Hát, ha elromlott, hát elromlott. Nem tudok mit csinálni. Viszont látásra!
- Nem úgy van az! - hördült fel a várakozástól amúgy is feszült férfi - Itt van a jótállási jegyem, rá van írva, hogy egy évig érvényes!
- Igen - nézett rá a papírlapra az eladó - ide valóban azt írtuk, hogy jótállást vállalunk egy éven belül. Ez teljesült. A viszont látásra.
- Hogy-hogy teljesült?! Mi teljesült?!
- Az, okoska, hogy itt álltál egy jót, volt rá egy egész órád. Na, most már húzzál hazafelé, ne tartsd fel a sort, vagy szólok a kidobónak, az nem ilyen úriember, rádbasz egy akkorát, hogy megrokkansz!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.