Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2021.09.16. 12:39

Jézus könyve

- Ki vagy te? - kérdezték Jézust.
- Az én apám az Isten és én az Isten fia vagyok. - felelt Jézus, majd elmondta, hogy ő az egyetlen út az örök élethez, hogy aki őt követi, az Istent követi és aki őt nem fogadja el, az Istent nem fogadja el, mert ők egyek és ugyanazok, Isten Jézusban, Jézus Istenben él, övé a mindenség és ő a mindenség ura, a legnagyobb nevű, a leghatalmasabb. Majd így zárta beszédét:
- Itt ez a könyv, olvasd, tanuld, tanulmányozd, féld és tiszteld, mert én vagyok benne és a szavak Atyám szavai.
- Hát, baszki - válaszolt szájtátva a kérdező - én magam is egy nagyarcú, unszimpatikus bunkó vagyok, de ahogy te előadod magad, hát öregem, erre az arcoskodásra nincsenek szavak!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr5716690780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása