Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megkérik Chuck Norris-t, hogy meséljen el valami jó kis történetet, biztos rengeteget tud.

- Na jó - kezd bele Chuck - elmesélem az egyik kedvenc történetemet. Egyszer megkértem Bruce Lee-t, hogy mutassa meg nekem, hogy szokta készíteni a tojásrántottát füstölt sonkával. Meg is mutatta, ahogy azt kell. Megköszöntem neki. Mondta, hogy szívesen, barátom. Azután mégegyszer megköszöntem, mondtam, hogy köszönöm és egy jól irányzott mellénézést követően lesomtak egy akkorát Bruce Lee-nek, hogy annak bedagadt a fél arca és bekékült a szeme körüli terület!

- Elnézést, Norris úr, - szól közbe a riporter - de kik somtak le Bruce Lee-nek? Ez a rész, ne haragudjon, nem világos... Voltak még ott valakik önökkel?

- Hát én! - válaszol Chuck Norris, de annyira tisztelem önmagamat, a harcos Chuck Norris-t, hogy amikor az akcióimról beszélek, muszáj átváltanom királyi- és császári többesbe, mert én az erő és a technika királya vagyok, valamint a köríves-rúgások császára!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr1816395890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása