Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2020.06.24. 09:03

A maszk

A legtöbb ember örül, hogy véget vetettek a kötelező maszk viselésnek a vírusjárvány csillapodásakor. Nem így az az idős ember, aki gyakran kijárt a lépcsőházból és mindig maszk volt rajta. Szinte látszik rajta, hogy szomorú. Kérdezik is tőle, hogy: "Pista bácsi, miért szerette annyira hordani a maszkot?"
- Hát csak azért, - feleli az öreg - mert amikor beszállt a liftbe egy diáklány vagy egy középkorú nő, én össze-vissza taperoltam és amikor panaszkodott valakinek, csak annyit tudott mondani személyleírásként, hogy "Egy maszkot viselő ember volt.", ami miatt jól kiröhögték. Hát most ezeknek a szép időknek vége, ezért vagyok én ennyire bánatos.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr6815912526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása