Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2019.12.10. 15:35

Pásztorok

Megkérdezik az öreg pásztort, hogy mit csinál, mi a munkája, hogy telik az élete. Az öreg elkezd mesélni:
- Hát nekem nem igazán parancsol senki! Talán a gazda, az parancsolna, de vele nem is szoktam személyesen találkozni. Úgyhogy nekem nem parancsol senki. De én parancsolok: megmondom a birkáknak, hogy mikor van ébredés, mikor van elalvás, merre kell menniük, merre van az arra. Én döntöm el, mikor és hol legelhetnek és hogy meddig. A fű magától nő, de a birkák azt hiszik, hogy tőlem kapják, ezért hálásak, abszolút vezetőnek tekintenek. Nyírom őket rendszeresen, a bundájukért sok pénzt kapok, néha levágok párat, így az ételem is megvan egész évben. Jól megélek a sok birkából. Ha valamelyik birka nem fogad szót és elkóborolna, akkor ráengedem hű szolgálóimat: Bodrit és Kormost, azok harapnak párat és egyből tudja a birka, hol a helye, fut vissza a többihez. Effektíve dolgoznom nem kell semmit, csak a birkákra figyelni egész nap, hogy azt csinálják, amit én akarok és úgy csinálják, ahogy én akarom.

Ezután megkérdezik az egyházban dolgozó lelki pásztort, hogy mit csinál, mi a munkája, hogy telik az élete. így szól:
- Az előttem szóló kolléga már elmondta, ugyanez igaz rám is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr1715346560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása