Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az idős Pista bácsi szomorúan mondja a komájának:
- Eszedbe ne jusson idegen nyelvet tanulni! Nagyon rossz dolog az!
- De hát miért? - kérdezi a másik.
- Azért, mert hatvanöt éves koromig egy szót sem beszéltem semmilyen más nyelven. Azután megtanultam három év alatt minimális szinten angolul. Bementem a postára és érdeklődtem a postás kisasszonyoktól, hogy miként lehet szalonnát füstölni házilag...
- A postán???
- Ott hát. Hallottak azok már mindenféle hírt. Na, erre azt mondja az egyik kisasszony, hogy nem tudom én azt, Pista bátyám, de nézze meg a Youtube-on. Én nem tudtam, mi az, de a nyelvtudásomnak köszönhetően lefordítottam, hogy a te csöveden. Csodálkoztam is, hogy honnan tudná az a szalonnafüstölést, hittem is, meg nem is, de elővettem a faszomat és néztem, néztem, de nem láttam azon se szalonnát, se füstöt. Erre odatartottam az egyik postáskisasszony szeme elé, hogy nézze már meg, neki jó a szeme, mert én ugyan semmit se látok. Erre felkelt a székből Katika, tudod, az a százötven kilós dromedár nő a postán, aztán úgy meglendítette a lábát és úgy alám rúgott, hogy a mentő vitt el! Ezért mondom én neked, ne akard érteni más népek beszédét, mert abból még soha, semmi jó nem származott!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr9415273196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása