Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2019.07.04. 13:09

Dohányzás

Két férfi beszélget a multicég dohányzásra kijelölt helyén:
- Egyébként a dohányzás okoz a legkevésbé függőséget, mert eddig még mindenki abba bírta hagyni, akármennyire is erős dohányos volt.
- Ez hülyeség, én már vagy kétszázszor megpróbáltam és végül mindig rágyújtottam. Ismerek olyan embert is, aki öt évig nem dohányzott, majd újból elkezdte és jelenleg naponta többet szív, mint korábban.
- Pedig ez úgy van, ahogy mondom. Mindenkinek sikerülhet abbahagynia egy személyre szabott, speciális módszer segítségével.
- Hű, ez érdekel. Szerinted még nekem is sikerülhet?
- Igen, ha a HM módszerrel szoksz le róla.
- Nem is hallottam róla... Mi ennek a módszernek a lényege?
- Halj meg! Há-há-há!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr9114925766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása