Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy ember bemegy a kenyérboltba.
- Egy kakaós csigát kérek!
- Éti?
- Micsoda?! Dehogy is éti csigát! Egy normál, pékáru, kakaós csigát kérek.
- Nem azt kédeztem, hogy éti csigát ké-e, hanem hogy maga éti-e, amit mond, csak nem biom kimondani az az az az... azt a betűt, ami a Q betű után jön és az S betű előtt van. Éti má?
- Ezt értem, de azt nem, hogy arra, hogy én azt mondtam, hogy "Egy kakaós csigát kérek!", maga miért kérdezte azt tőlem, hogy értem-e azt, amit én mondtam. Ez így teljesen logikátlan.
Erre a boltos szomorúan elkezdi csóválni a fejét: - Nem éti. Nem éti.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr2414563946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása