Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A biológiai Nobel-díj átadása után az egyik jeles tudós panaszkodik az ítélő bizottságnak:
- Tisztelt Bizottság! Mindenki tudja, hogy én kezdtem el az adott tárgykörben a kutatást. Azt is, hogy öt évig adatokat gyűjtöttem, hogy több ezer órát foglalkoztam elméleti sejtmodellezéssel és gyakorlati DNS kísérletekkel. Az alapokat én fektettem le, és nem akarok panaszkodni, irigy sem vagyok, de azért mégis megkérdezem: hogyan kaphatott egy olyan ember Nobel-díjat, aki tized annyit sem foglalkozott a témával és kizárólag az én eredményeimet és publikációimat felhasználva ért el eredményt, ráadásul ezek az eredmények az én eredményeimet meg sem közelítik, szóval hogy kaphatta meg ez a személy a legrangosabb elismerést, míg az én nevemet meg sem említették?
- Azért, - feleli a bizottság elnöke - mert nyomi vagy!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr10014482386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása