Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2018.10.31. 06:00

Hatalom

Belép a boltba egy ötven év körüli, sovány nő és affektálva szól a henteshez:
- Adjon nekem, de nagyon gyorsan, mielőtt a főnökéhez nem megyek panaszra, adjon nekem egy kanember sajtot.
- Az Camembert sajt, ráadásul itt csak húsokat lehet venni. - mondja a hentes.
- Engem ne oktasson ki, fiacskám, adjon egy feka sajtot! - mondja irritáló hangszínnel a nő.
- Ez itt húsbolt, ha húst akar, kérjen, ha sajtot akar, menjen a sajtos pulthoz! - mondja most már ingerülten a hentes.
- Na jól van, - rikácsol a nő - nem tudja maga, hogy én ki vagyok és hogy ki az én férjem!
Ezzel kimegy az ajtón és egy nagyot köp a falra. Megteheti, mert a férje az Állami Számvevőszék egyik alcsoportvezetőjének volt a katonatársa harmincöt évvel ezelőtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr3014327421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása