Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy ötven év körüli férfi áll egy nagyobb polc előtt, amin többek között egy kétliteres, letekert kupakú kólásflakon van. A férfi két kézzel fogja a kólásflakont, megdönti, szájához érinti. A kóla már majdnem a szájához ér, de akkor mindig visszabillenti, majd kezdi elölről, közben így gügyög a kólának:
- Te tója, te! Hát én mediszjak! Atajod, hogy megidalak? Jajajj! Menetülsz? Ne menetüjj, údisz mediszjak!
Egyszer csak belép a főnök:
- János, maga mit csinál?! - kérdezi döbbenten.
- Maga mondta, hogy menjen, János, igya meg a kólát! - feleli a férfi zavartan.
- Én nem azt mondtam, - dühöng a főnök - hanem azt, hogy "Hozza be a szódát!" Ért?
- Akkor elnézést kérek. Félreértettem. - mondja a megfélemlített alkalmazott.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr9914306711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása