Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csaba bácsi találkozik a jó tündérrel, aki azt mondja, hogy teljesíti egy kívánságát.
- Minden legyen olyan, amilyennek elképzelem. - mondja Csaba bácsi.
- Az nem jó - csóválja a fejét a jó tündér - mert másokkal és a világgal nem rendelkezhetsz, csak saját magaddal kapcsolatban kérhetsz!
- Akkor azt kérem, hogy bárkinek a helyében lehessek bármikor, úgy értem, hogy én én maradok, de a másik ember testében, azaz mindenki azt hiszi, hogy ő ő, közben ugye én vagyok. Kiegészítve azzal, hogy ha valami történne a testtel, mondjuk meghalna, akkor automatikusan kerüljek át egy másik testbe. Így egyúttal meg van oldva az örök élet is.
- Ja, hát ez sem teljesíthető. - mondja a jó tündér - Mert a kívánságod csak tizenkét órán át tarthat. Úgyhogy ne ilyen globális dolgokban gondolkozz, hanem egyszeri és rövidlejáratú kívánságban.
- Szeretnék egy jó kocsmában beszélgetni és együtt lerészegedni Ady Endrével! Ez belefér a tizenkét órába, nem?
- Hát a tizenkét órába belefér, de csak valós időben, a jelenben lehet. Ady meg ugye a múltban élt. - magyarázza a jó tündér.
- Akkor ugyanezt szeretném Vágó Istvánnal.
- Ezt lehetne, de olyat nem teljesíthetek, amit akár önerőből is meg tudnál valósítani. Sajnos a szabályok engem is kötnek. - tárja szét kezét a jó tündér.
- Akkor szopjál le! - mondja mérgesen Csaba bácsi.
- Jó. - bólint a jó tündér.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr1114293397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása