Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A zsidó, az arab és az afrikai arról beszélgetnek, ki hogyan emlegeti az ex-csaját, akivel haraggal szakított.
- Én Concorde-nak hívom. - mondja a zsidó.
- Én rongybatekertnek. - mondja az arab.
- Én szardarabnak. - mondja a néger.
Meghallja ez a Házastársi és Kapcsolati Jogvédő Ombudsman és felelősségre vonja őket, miért nem moderálják magukat és miért nem mutatnak nagyobb tiszteletet a nőkkel szemben. Erre mindhárman durván letorkolják, hogy te meg hogy nézel ki, el lehet húzni a rákba, kövér köcsög!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr7014253545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása