Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pista bácsi első fogak nélkül megy be a munkahelyére.
- Mi történt Pista bácsi?  - kérdezik tőle döbbent arccal.
- Voltam a galvántechnikai kiállításon. Ki volt írva, hogy "Ízletes acélöntvény". Én meg teljes erőből beleharaptam...
- De miért, Pista bácsi?
- Mert engem ott még soha sem vezettek félre, nem csaptak be. Hittem nekik, így jártam. - mondja Pista bácsi és szemmel láthatóan szenved, fájdalmat okoz neki a beszéd.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr814186925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása