Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Újonc a kertészetben:
- Bocsánatot kérek, szabad innom a slagból?
- Ej, ej, fiam... - csóválják a fejüket a kérdezettek - Ennek nem ez a módja. Itt mindenkinek megszólítása van. Azt kell kérdezned, hogy "Alkertész úr, tessék kérem szíveskedjék engedélyt adni arra, hogy engedélyt kérjek öntől, hogy én, mint kertészeti gyakornok ihassak a slagból." Viszont ha így mondtad volna, te taknyos, zöldfülű, f@szomjancsi, akkor sem ihattál volna, mivelhogy ez tilos!
- Értettem, - mondja a gyakornok - elnézést. Azt gondoltam, az számít valamit, hogy az én nagybátyám, aki szerezte ezt a nyári munkát nekem, hogy ő itt a cégnél a műszakvezető főkertész...
- Nem, sajnos itt ez nem számít, itt még nincs korrupció.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr3414114449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása