Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Három barátnő beszélget, ki mit kapott a férjétől a névnapjára. Kezdi az első:
- Mivel én Mercedes vagyok, kaptam egy Mercedest.
Folytatja a második:
- Mivel én Gina vagyok, kaptam egy Lamborghinit.
Következik a harmadik:
- Mivel én Porschelina vagyok, kaptam két kilogramm fagyasztott borsót.
- De ez hülyeség! Ez nem logikus! - kiabálnak felháborodottan a barátnők.
- Én sem értettem, - mondja a harmadik - de a férjem szerint ez a lehető legpraktikusabb ajándék a keresztnevem alapján.
- Az a helyzet, hogy téged a férjed átvert! - állapítja meg az első két nő.
- Sejtettem!!! - kiált fel a harmadik.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr1014086513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása