Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2018.06.21. 06:00

A nyeremény

Egy nyugdíjas mozdonyvezető és a sztárfocista Cristiano Ronaldo beszélgetnek.
- Hát fiam - panaszkodik a vasutas - húsz év szolgálat után nyertem egy utazást, ahol a helyi kisvasúttal utazhattam. Milyen hülyeség ez már, hogy életemben egyetlen egyszer nyertem és akkor is pont vasúti utazást, amikor egész életben ugyanazt csináltam, ráadásul nagy vonattal.
- Ne is mondja - bólogat Ronaldo - én ugyanígy jártam. Amióta az eszemet tudom, focista vagyok. Erre fel nyertem egy ingyen délutánt a játszóházban, ahol kispályás focit játszhattam. De tudja hogy? Hát úgy, hogy még a labda is kicsi volt, fele akkora, mint a normál labda!
- Fele akkora köbtartalmú vagy fele akkora átmérőjű? - kérdezi a mozdonyvezető.
- Mit tudom én! Nem vagyok matematikus. Fele akkora volt és kész. Úgy nyertem, ahogy maga is. Érti?
- Ja, ja.- bólogat az öreg, mert megértette.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr4314012958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása