Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Két nő beszélget az elkóborolt állatokról. Mondja az egyik:
- Láttam egy kóborló kutyát az utcán, úgy tűnt, hogy a gazdáját keresi. Lefényképeztem a mobilommal és feltettem a Facebook-ra a képet, azzal a szöveggel, hogy ˝Nem ismerős valakinek a kutyus?˝ és még szmájlikat is tettem a szöveg után és egy kacsintást és egy kiskutya animációt is.
- Eltűnt a kutyám - folytatja a második - és feltettem a Fészre a fényképét, azt írtam alá, hogy ˝Eltűnt kutyusom, aki megtalálja, küldjön üzit please, please!!!˝ és tettem utána szmájlikat, egy integető kutyust és egy szomorú emotion-t.
- Annyi ész nincs - szól közbe egy férfi -, hogy nem utólag kellene képeket kirakni, mert azt úgyis csak az ismerősök látják és az utcán senki sem megy oda egy kutyához, hogy láttam-e a Fészbukon, hanem eleve egy nyakörvet kellene a kutyák és a macskák nyakára tenni, rajta az utcanévvel, házszámmal és a gazda telefonszámával, esetleg az állat nevével? Mert simán előfordulhat, hogy a macska elkóborol, akár csak tíz házzal arrébb. Ott valaki meglátja, hogy jé, de szép kóbor cica, ad neki enni, és azután a macska már nem megy haza vagy akár haza sem találna. Soha sem derül ki, mi történt vele. Az új gazdának nem hiányzik, csak nyűg neki, de emberségből eteti, abban a hitben, hogy a macskának nincs hová mennie, míg az eredeti gazdája, akinek nagyon is hiányzik, szomorkodik, keresi, de persze nem találja meg. Míg ha a nyakán van a nyakörv, egyből látják, hogy van gazdája és oda tudnak szólni telefonon, hogy itt van a macskájuk, lehet érte jönni. Mindenki boldog lenne és ennyire egyszerű a megoldás. Na, inkább ezt osszák meg, ne a sok hülyeséget! - fejezi be a férfi.

komment

Címkék: utca utcán

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr6813781926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása