Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pista bácsi feltalálta és megépítette az időutazást lehetővé tévő készüléket. Beleült, eltűnt, majd öt perc múlva újra megjelent. Kérdezték tőle, hol járt és miért ilyen rövid ideig. Pista bácsi elégedetten mosolyogva válaszolt: Három évet töltöttem el az 1990-es években. Mindenkinek leesik az álla és izgatottan találgatják, mit csinálhatott Pista bácsi három éven át a múltban. Meglátogatta a fiatalkori szerelmét? Megjátszotta a lottó nyertes számokat? Karriert csinált abból, hogy ismeri a jövőt?
- Á, nem érdekelt engem ilyen hülyeség, - felelte nagyon boldog arccal Pista bácsi. - Visszamentem azokba az időkbe dolgozni, amikor még a munkahelyén mindenki a jó melegben, kényelmesen ülve, az asztalán lévő üveg-hamutartóba hamuzva cigizett, nyugodtan, elégedetten.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr3313652156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása