Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2018.02.16. 18:00

Bad randi

- Hogy sikerült a randi? - kérdezik az egyetemista lányt a szobatársnői.
- Rosszul. Neki a kedvenc gyümölcse a körte, az én kedvenc gyümölcsöm az alma. Ezen összevitatkoztunk, a végén én leköptem, ő megütött, én téptem a haját, ő térddel combon rúgott, én késsel megvágtam az arcát és soha többé nem fogunk már találkozni.

komment

Címkék: randi

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr3413652110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása