Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A kezdő humorista faggatja a profi humoristát, mi a titka annak, hogy a közönség állandóan tapsol, sőt, mindig vastapssal záródik a humorestje. A profi így válaszol:
Néha nem mennek jól a dolgok, a közönségnek van úgy, hogy nem tetszenek a poénok. Vagy mert már hallották azokat, vagy mert nem is jók igazán, vagy mert én csak egy öreg ripacs vagyok, ezernyi oka lehet. Ilyenkor mindig van pár bevált módszer a tarsolyomban. Pl. elindulok a színpadon és úgy teszek, mint ha megbotlottam volna. Ha ez sem válik be, fingok egyet, nézegetni kezdem a talajt, majd felváltva a cipőm talpát és azt mondom: Már megint ezek a békák! Ha ez sem segít, akkor eléneklem a Nem csak a húszéveseké a világ című slágert és a nana-ná, nana-ná, nana-narana-nná résznél ütemre tapsolok, amibe a közönség is bekapcsolódik. Ha mindez nem lenne elég, akkor intek a zenekarnak, akik rákezdenek a Kakalin, kakalin kezdetű slágerre, miközben én ütemesen tapsolok és fel-alá járkálok. Ha erre nem kezdenek el tapsolni, akkor már semmire sem!

Szólj hozzá!

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr8413569283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása