Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy nő kilép a lépcsőház kapuján, amikor elkezd felé futni egy hörgő, meztelen ember. A nő menekül, de a férfi száz méteren keresztül üldözni, majd lemarad. A nő nagyon meg van rémülve, mert tudja, hogy ebben a kora reggeli órában úgysem segítene neki senki. Másnap reggel a jelenet megismétlődik és így megy egy teljes héten keresztül. A nő úgy dönt, hogy még a halál is jobb, mint ez az állandó rettegés, egész eldönti, hogy legközelebb nem fog elfutni. Így is történik.
- Mit akar, maga rohadék, hogy dögölne meg?! - kiált rá a közeledő férfire, a félelemtől remegő hangon.
- Kérem, hallgasson meg! - mondja a férfi kellemes hangon - Megfigyeltem, hogy itt lakik az első emeleten és magának van a legerősebb WIFI routere a környéken, ráadásul soha sem kapcsolja ki. Nagyon kérem, adja meg a jelszót, hogy reggelente itt az ablak alatt megnézzem, kaptam-e leveleket. Csak öt perc lenne reggelente és kifizetem az előfizetése felét.
- Hát erről van szó? - csodálkozik a nő. - De akkor miért rohant utánam meztelenül?
- A férfi végignéz magán és őszinte meglepetéssel felkiált: - Jaj, észre sem vettem! - és mint egy legyezővel, igyekszik eltakarni a tenyereivel a péniszét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr9513535791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása