Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy hívő ember magában így szól az Istenhez:
˝Istenem, tudjuk jól, hogy az élet része a halál, mely ellen nincs orvosság, ezért minden nap Téged szolgálunk tetteinkkel, szívünkkel és lelkünkkel egyaránt.˝
Az Isten ezen úgy meglepődik, hogy visszaszól:
- Miről beszélsz ember? A halál nem része az életnek! Honnan veszed ezt a hülyeséget?
- Ó Uram - válaszol a hívő - bizonyára próbára kívánsz tenni, hiszen mindenki tudja, hogy aki porból vétetett, az porrá leszen.
- Dehogy is! - tiltakozik az Úr - Én pont úgy csináltam ezt az egészet, hogy az élet folyamatosan fenntartható legyen, sejtszintű megújulással és percenkénti biztonsági mentésekkel megerősítve. Nézzük csak szépen... Ó... Basszus! Elfelejtettem bekapcsolni a funkciót. Jó, hogy szóltál. Így menet közben már nem lehet módosítani, ezért most RESET.

komment

Címkék: istenek

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr7212883636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása